وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

برترین و بزرگترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی
وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

برترین و بزرگترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی

رامین رضاییان قراردادش با ریزه اسپور را فسخ کرد/ دومین پرسپولیسی در آستانه بازگشت

    

رامین رضاییان قرارداد خود را با تیم فوتبال ریزه اسپور ترکیه فسخ کرد و خیلی زود از این تیم جدا شد.

به گزارش وب سایت نود،رامین رضاییان مدافع تیم ملی فوتبال ایران که ماه گذشته به تیم ریزه اسپور ترکیه پیوسته بود قراردادش را با این تیم فسخ کرد و پس از مهدی طارمی دومین بازیکنی شد که در این مدت پس از امضای قرارداد با این تیم ترکیه ای تصمیم به جدایی گرفته است.

نام رامین رضاییان از لیست بازیکنان ریزه اسپور ترکیه هم خارج شده است. رضاییان با این تیم در اردوی اتریش به سر می برد اما در اتفاقی عجیب، نام او از لیست رسمی سایت باشگاه خارج شده است.
طی روزهای گذشته هم اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه ریزه اسپور برای استفاده از رضاییان هنوز درخواست آی تی سی نکرده است و سایت برنامه نود هم شب گذشته خبر داد باشگاه پرسپولیس مذاکرات برای بازگشت رضاییان به این تیم را آغاز کرده است. از سوی دیگر برانکو ایوانکویچ در نشست مطبوعاتی امروزش اعلام کرد که نیازی به رامین رضائیان ندارد، هرچند که او در موضوع بازگشت طارمی نیز چنین حرفی را مطرح کرده بود.

حالا و پس از این اتفاقات رضاییان هم در پستی خطاب به هواداران پرسپولیس این چنین نوشت: از صبح تا الان ٥ ساعت تو جلسه بودم نمیدونم خوب بود کارم یا نه نمیدونم پشت من کسایی هستند الان یا نه ولی چیزی بود این بود که من نخواستم تو این تیم بمونم و اخر به هر بدبختی که بود راضیشون کردم که قراردادم رو فسخ کنم. مهم اینه قلب من چی میگه نمیدونم چه اتفاقی میخواد بیفته ولی من انقدر ادم قوی هستم تمام مشکلاتم رو با تلاش حل میکنم. فقط خدا میدونه تو این چند وقتی که اینجا بودم بهم چی گذشت فقط خدا میدونه. دلیلی که اینجا نموندم رو به زودی به شماها میگم و همتون حق رو به من میدید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد