وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

برترین و بزرگترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی
وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

برترین و بزرگترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی

تماس صوتی به تلگرام اضافه می‌شود

تماس صوتی به تلگرام اضافه می‌شود 
 

پاول دورف، مدیرعامل تلگرام در پاسخ به توئیتِ یکی از کاربران، تأیید کرد که به‌زودی این اپلیکیشن به تماس صوتی مجهز خواهد شد.

تلگرام در هفته‌ی گذشته آخرین آپدیت خود را برای نسخه‌ی دسکتاپ که شامل متریال شدن ظاهر برنامه، پشتیبانی از پوسته‌های مختلف و امکانِ برگشت دادن پیام‌های ارسال‌شده بود، ارائه کرد. حال مدیر عامل این اپلیکیشن در پاسخ به توئیتِ یکی از کاربران، تأیید کرد که تماس‌ صوتی نیز به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد.

توییتر تلگرام

در ماه آوریل سال گذشته، تلگرام اعلام کرد که مدتی است تماس‌ صوتی رمزنگاری‌شده را برای این اپلیکیشن توسعه داده اما تاکنون این امکان را عرضه نکرده است. البته هنوز مشخص نیست که تماس‌ صوتی تلگرام به قابلیت رمزنگاری شدن مجهز خواهد شد یا خیر؛ در هر صورت امنیت یکی از خصیصه‌های مهم این اپلیکیشن پیام‌ رسان است. 

با این حال هفته‌ی گذشته امنیت تلگرام با انتشار ابعاد جدیدی از همکاری دونالد ترامپ با روسیه زیر سئوال رفت؛ بر اساس گزارش‌های منتشرشده، سرویس امنیتی روسیه نرم‌افزار پیام‌ رسان تلگرام را هک کرده که بر همین اساس، دولت روسیه توانسته است با استفاده از اکانت‌های تأیید نشده و جعلی تلگرام با رئیس جمهور منتخب ایالت متحده آمریکا، دونالد ترامپ ارتباط برقرار کند؛ از این‌رو نمی‌توان تلگرام را آن‌چنان که ادعا می‌شود، امن خواند.

با این حال تلگرام در واکنش به گزارش‌های منتشرشده اعلام کرد که این گزارش بی‌اعتبار و جعلی است و در صورتی که این گزارش صحیح باشد، احتمالا اشاره به اختلال شبکه‌ی SMS دارد که توسط سرویس امنیتی در آوریل ۲۰۱۶ یا موارد مشابه ایجاد شده است.

طی سال‌های اخیر، بات‌ها و هوش مصنوعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته‌ و حتی شناخته‌شده‌ترین پلتفرم‌های دنیا نیز از این تکنولوژی‌ها بهره‌مند شده‌اند. تا ماه نوامبر سال گذشته، اپلیکیشن‌های پیام‌ رسان فیس‌بوک، واتس‌اَپ، اسلک، وی‌چت و کیک، همگی به امکان برقراری تماس‌ صوتی و تصویری مجهز شده‌اند. به‌زودی انتظار می‌رود شاهد ارائه این قابلیت‌ها در تلگرام نیز باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد