وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

برترین و بزرگترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی
وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

برترین و بزرگترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی

امیر تتلو: اول به جیب خود نگاه کنید بعد پیشنهاد دهید!

 
 
جنجالی‌ترین چهره این روزهای موسیقی زیرزمینی در جدیدترین اظهار نظر خود تعجب اهالی سینما را برانگیخت. «امیرحسین مقصودلو» که با نام هنری «امیر تتلو» مشهور شده اعلام کرد که دستمزد حضورش در سینما بین یک تا پنج میلیارد تومان است. قیمتی که از میزان دستمزد بزرگترین سوپراستارهای سینما و از هزینه‌های تولید یک اثر سینمایی به مراتب بیشتر است. او همچنین خطاب به فعالان این هنر اعلام کرد که ابتدا به بودجه خود توجه کنند و بعد به این خواننده پیشنهاد دهند. او در کانال تلگرام خود نوشت:«دوستان هرگونه همکاری سینمایی با امیر تتلو بین 1 تا 5 میلیارد هزینه داره! لطفا دوستانی که پیشنهاد میدن اول به جیبشون نگاه کنن و بعد پیشنهاد بدن که وقت 2 طرف گرفته نشه. اطلاع رسانی کنید. ممنون.»

با وجود این مساله اما ظاهرا امیرحسین مقصودلو با یک پروژه سینمایی به توافقاتی رسیده است. به تازگی خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه او در پروژه تولید فیلم سینمایی «هیولا» به کارگردانی «رضا عطاران» حضور دارد. در حال حاضر گفته می شود که قرار است تتلو برای هیولا موزیک ویدئو بسازد و هنوز صحبتی از ایفای نقش و حضور او جلوی دوربین مطرح نشده است. فیلم سینمایی هیولا به نویسندگی و کارگردانی رضا عطاران و تهیه کنندگی «علی سرتیپی» با حضور بازیگرانی نظیر «لوون هفتوان»، «سیامک انصاری»، «ویشکا آسایش»، «ژاله صامتی» و «امید روحانی» تولید خواهد شد. تا کنون تتلو در صفحه شخصی خود واکنشی نسبت به خبر حضورش در پروژه هیولا نداشته است. 

امیر تتلو که به غیر از خوانندگی تقریبا در تمامی مسائل مختلف اظهارنظرهای جنجالی دارد چندی پیش هم در ارتباط با حوزه سینما خبرساز شده بود. اوایل آبان‌ماه امسال بود که خبر پیشنهاد سه میلیاردی یک کارگردان به تتلو در فضای مجازی دست به دست شد. در آن خبر عنوان شده بود که «ابوالفضل صفاری» برای فیلم‌سینمایی «بی سایه» چنین پیشنهادی را مطرح کرده است. اما این کارگردان بلافاصله در گفتگویی رسمی این پیشنهاد را اساسا رد کرده و گفت که این اعداد و ارقام در سینمای مستقل هنری یک شوخی است. قبل‌تر هم این خواننده زیرزمینی عنوان کرده بود که اگر زمانی قرار باشد بازیگری را تجربه کند باید در فیلمی باشد که کارگردان آن یا «مسعود کیمیایی» یا «اردشیر احمدی» است. اردشیر احمدی که برای تتلو موزیک ویدئوی «انرژی هسته‌ای» را کارگردانی کرده بود از دوستان نزدیک تتلو به شمار می‌آید.

از سوی دیگر چندی پیش امیر تتلو روی صفحه اینستاگرام خود پستی را با این مضمون منتشر کرده بود که گذرنامه خود را دریافت کرده و قرار است به زودی از ایران برود. او همچنین ضمن طرح گلایه‌هایی، خطاب به طرفدارانش گفته بود که می‌خواهد در یک تیم خوب هم فوتبال بازی کند. البته او چند ساعت بعد این پست را از صفحه شخصی خود پاک کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد