وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

برترین و بزرگترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی
وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

برترین و بزرگترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی

جایگزینی خوب برای نرم افزار پلی استور گوگل

جایگزینی خوب برای نرم افزار پلی استور گوگل
 
 

امروزه برنامه های زیادی در زمینه دانلود بازی ها و برنامه های روز دنیا وجود دارد. می توان گفت که گوگل پلی یکی از قدرتمند ترین برنامه ها در حوزه اندروید می باشد. با این همه دسترسی به برنامه های این فروشگاه برای کاربران ایرانی محدود شده است و شما قادر نخواهید بود که توسط این برنامه تمامی برنامه های موجود در این فروشگاه را دانلود کنید.

یکی از برنامه هایی که می تواند جایگزین مناسبی برای این اپ بزرگ باشد برنامه Aptoide است. یکی از ویژگی های خوبی که می تواند کاربران ایرانی را به این برنامه جذب کند محدودیت نداشتن این برنامه برای ایرانی ها می باشد.

بنابراین اگر که شما جزء کاربران اندرویدی ای هستید که به برنامه های جدید اندرویدی علاقه زیادی داشته ولی نمی توانید به آسانی به برنامه مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید این برنامه را نیز امتحان کنید.

نحوه ی کار این برنامه براساس همکاری کاربران آن با یکدیگر می باشد، یعنی اینکه کاربران برنامه های مورد علاقه خود را در فروشگاه Aptoide بارگذاری کرده تا دیگر کاربران بتوانند از این برنامه استفاده کنند. همین همکاری باعث شده است که مجموعه چند هزارتایی از برنامه های اندرویدی در این برنامه وجود داشته باشد و شما بتوانید به آسانی از آنها استفاده کنید.

شما نیز در صورت تمایل قادر خواهید بود تا فروشگاه دلخواه خود را راه اندازی کرده و برنامه های مورد علاقه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

Aptoide-App-Store-Google-play-alternative

1110

Aptoide-download-page

لینک دانلود برنامه با حجم ۱۰ مگابایت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد