وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

برترین و بزرگترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی
وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

برترین و بزرگترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی

با نرم‌افزار پیام‌رسان هایک آشنا شوید / لینک دانلود

 
 

هایک / Hike کار برنامه نویسان شرکت بهارتی سافت بانک در هند است که تاکنون توانسته بیش از 70 میلیون کاربر را جذب خودکرده و ماهانه 20 میلیارد پیام را جابجا کند.

نرم‌افزار هایک چندزبانه بوده و روی سیستم‌عامل ویندوز، اندروید، آی او اس، بلک‌بری و سیمبین نیز کار می‌کند و فایل‌های آفیس، پی‌دی‌اف، استیکر، عکس ، ویدئو، پیغام صوتی و مکان‌یابی را به‌راحتی مبادله می‌کند.

گفتنی است 30 درصد از ترافیک روی هایک به خاطر استیکر بازی کاربران هندی است که با ایجاد مسابقه استیکر سازی در سال 2015 به اوج خود رسید و این عامل باعث جذب فراوان کاربر شد.

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید هایک ایجاد اتاق کنفرانس صوتی با حضور بیش از 200 کاربر به‌صورت هم‌زمان است که آن را با سایر نرم‌افزارهای پیام‌رسان متفاوت می‌کند.

در بخش حریم خصوصی نیز باید گفته شود هایک  برای تبادل دیتا از رمزگذاری اس اس ال 128 بیتی بهره می‌برد و از طریق فایروال نصب‌شده روی سرور اصلی می‌توان روی وای فای با خیال راحت فایل‌ها را منتقل کرد. دیتای کاربر روی گوشی و نه جایز دیگری ذخیره می‌شود و از این بابت کاربران خیالشان راحت است که کسی نمی‌تواند دیتای آن‌ها را بخواند.

سایر ویژگی‌های آن به شرح زیر است:

چت گروهی به‌صورت نامحدود / قرار دادن متن دلخواه روی استاتوس پروفایل کاربر / ایجاد لیست کاربران موردعلاقه و دسترسی سریع برای چت / ضمیمه کردن فایل‌ها تا 100 مگ / تماس صوتی رایگان با 200 کشور جهان / ارسال پیام به‌صورت آفلاین

برای دانلود هایک روی آی او اس با حجم 35 مگابایت اینجا را کلیک کنید.

برای دانلود نسخه اندرویدی اینجا را کلیک کنید.

برای جستجوی روی گوگل جهت یافتن سایر دانلودها اینجا را کلیک کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد