وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

برترین و بزرگترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی
وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

برترین و بزرگترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی

با آیفون 7 آشنا شوید/ آنچه که تاکنون در مورد آیفون 7 می دانیم


با آیفون 7 آشنا شوید/ آنچه که تاکنون در مورد آیفون 7 می دانیم
  

این روزها بازار شایعه و اخبار در خصوص نسل بعدی گوشی آیفون و پرچم دار آتی اپل بسیار داغ است. همانطور که انتظار می رود گوشی آیفون ۷ بایستی یک گوشی با بدنه تمام فلزی باشد ولی براساس چندی از گزارشات، گفته می شود یک نسخه غیر فلزی از آیفون ۷ نیز در دسترس خواهد بود. بر اساس سابقه و رویه کاری کمپانی اپل اینطور اذعان می شود که آیفون ۷ در روز ۷ سپتامبر رونمایی خواهد شد و ۲۳ سپتامبر برای فروش عرضه خواهد شد.

اگرچه گوشی های بدنه پلاستیکی آیفون ۵c که در رنگ های متنوع ارائه شده بود، فقط به یک نسل از گوشی های آیفون محدود شد ولی با توجه به تنوع محصول و رنگ که اپل برای Apple Watch در نظر گرفت، این نوید داده می شود که کمپانی اپل درصدد آن است که بعد از عرضه آیفون ۷، ترکیب رنگ های جدیدتری بر روی بدنه فلزی این گوشی ارائه دهد که می تواند زیبایی خاصی را برای این محصول به ارمغان بیاورد.

در تصاویری که مشاهده می کنید، آیفون ۷ در چندین رنگ به تصویر کشیده شده است. این تصاویر بوسیله Yasser Farahi (یاسر فراهی) که هم چنین به OVALPICTURE معروف است، تهیه دیده شده اند.

101

رنگ هایی که احتمالا در آیفون ۷ شاهد آن خواهیم بود شامل خاکستری، طلایی، نقره ای، شرابی و مسی می باشند. هرچند اگر دو رنگ رز طلایی و مشکی را نیز ببینیم، تعجبی نخواهد بود.

09

براساس گزارشاتی دیگر اعلام شده است که شاید در آینده شاهد نسخه ای از آیفون ۷ باشیم که از طلای واقعی در آن استفاده شده باشد. همانطور که پیش تر این موضوع را بر روی Apple Watch Edition تجربه کردیم. طبیعتا این مسئله باعث می شود قیمت این نسخه از آیفون ۷ به شدت بالا برود. این موضوع برای یک کمپانی که به محصولات گران قیمت مشهور است، بسیاری طبیعی است و دیدن یک محصول گران تر و لوکس تر از این کمپانی جای هیچ تعجبی وجود ندارد.

16217908953_d2f3401dea_b-959x720

برخی از منابع دیگر خبر از صفحه نمایش متفاوت می دهند. بدین گونه که لبه های صفحه نمایش مقدار کمی در لبه های دستگاه انحنا دارد. البته این انحنا بسیار جزئی توصیف شده است و آیفون ۷ محصول مشابه گلکسی اج نخواهد بود.

از دیگر مواردی که احتمال استفاده از آنها می رود می توان به تعبیه کلیدهای صدا و دکمه هوم بصورت لمسی و غیر فیزیکی اشاره کرد. هم چنین براساس نظر بسیاری، اسپیکر جلوی دستگاه و دکمه هوم فیزیکی باعث تقلیل کیفیت تجربه رابط کاربری می شود و جایگزین کردن آن با یک دکمه هوم غیر سخت افزاری، می تواند فضای استفاده از رابط کاربری را بهبود دهد.

15788752312_0dfc1918f1_b-960x720

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد