وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

برترین و بزرگترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی
وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

برترین و بزرگترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی

با نرم افزار Sounds موسیقی های محبوب خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید

با نرم افزار Sounds موسیقی های محبوب خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید 
 

اینستاگرام یکی از معروفترین شبکه های اجتماعی می باشد که در آن شما می توانید تصاویر و ویدئوهای کوتاه مدت خود را برای دوستان، خانواده، آشنایان و هر کس دیگری به اشتراک بگذارید. اگر شما از طرفداران موسیقی می باشید و می خواهید موسیقی خاصی را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید، از طریق نرم افزار Sounds می توانید آهنگ مورد نظر خود را به اشتراک بگذارید تا دوستان و آشنایان شما نیز از آن لذت ببرند.

در نرم افزار Sounds که برای اندروید عرضه شده است، می توانید نام آهنگ یا گروه موسیقی مورد نظر را جستجو کنید و سپس می توانید کلیپی از آن موسیقی بر روی صفحه خود در اینستاگرام قرار دهید. بعد از جستجو و پیدا کردن آهنگ مورد نظر خود، آیکن اینستاگرام یا اشتراک گذاری را که در زیر عکس موسیقی تعبیه شده است را انتخاب کنید. از طریق گزینه اشتراک گذاری شما هم چنین می توانید کلیپ موزیک خود بر روی شبکه های دیگر از قبیل فیسبوک، توئیتر، اسنپ چت به اشتراک بگذارید.

با توجه به آهنگ انتخابی یک کلیپ از آن موسیقی برای شما تهیه می شود که در نوار اعلان ها نیز پیام آن نمایش داده می شود. بعد از انتخاب آن بر روی نوار اعلان ها، شما وارد محیط ویرایش ویدئو اینستاگرام خواهید شد و شما می توانید از ابزار مختلف جهت ویرایش و اصلاح کلیپ موزیک خود، بهره ببرید.

اگر می خواهید جایگاه شروع و پایان کلیپ خود را اصلاح کنید یا از یک عکس دیگری به عنوان تصویر موزیک استفاده کنید، حتما بایستی از گزینه اشتراک گذاری که در کنار آیکن اینستاگرام تعبیه شده است، استفاده کنید.

براساس توضیحات Google Play نرم افزار Sounds با سرویس های SoundCloud و Spotify سازگار می باشد که بدین معنا می باشد شما می توانید تقریبا هر آهنگی را در آن پیدا کنید. این نرم افزار هم چنین بهترین های روز را نیز به شما پیشنهاد می دهد و اگر شما اکانت پریمیوم Spotify را داشته باشید، می توانید به نسخه کامل آن موسیقی گوش دهید.

دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد