وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

برترین و بزرگترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی
وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

برترین و بزرگترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی

دانلود یک مرورگر سبک برای موبایلتان تا اینترنت را سریعتر مرور کنید

 

 

 مهر نوشت: مرورگرهای بسیاری برای مطالعه صفحات وب تولید و عرضه شده اند اما مرورگر متفاوتی وارد دنیای فناوری شده که سبک و سریع است.

کاربران به دلیل اینکه زمان زیادی را صرف وبگردی یا مطالعات صفحات وب می کنند، به مرورگرهایی نیازمند هستند که علاوه بر سبک بودن، سریع نیز باشند. مرورگرها امکانات و همینطور قابلیت های بسیاری را در اختیار کاربرانش قرار می دهند که از یک مرورگر به مرورگر دیگر متغییر است. برخی از مرورگرها به دلیل سنگین بودن، اشغال حجم زیادی از اسمارت فون یا عدم سرعت مناسب با استقبال کاربران مواجه نشده و به همین دلیل پس از مدتی به فراموشی سپرده می شوند.

از میان مرورگرهایی که معمولا با استقبال کاربران مواجه می شوند، می توان به مرورگرهایی مانند فایرفاکس، کروم و ... را اشاره کرد. اما مرورگر جدیدی با نام Cool Browser عرضه شده که می تواند مرورگر مناسبی برای کاربرانی باشد که زمان زیادی را صرف مطالعه صفحات وب می کنند.

این مرورگر نه تنها بسیار سبک بوده و از طراحی منحصر به فردی برخوردار است بلکه دارای سرعت قابل توجهی است که می تواند نگاه کاربران بسیاری را به خود جلب کند. از دیگر ویژگی های این مرورگر می توان به امکاناتی مانند سبک بودن رابط کاربری، حجم کم و سبک، تصاویر سه بعدی جالب توجه، امکان ساخت میان بر، دانلود منیجر داخلی و ... را برشمرد.

اما یکی از ویژگی های متمایز این برنامه که برای بسیاری از کاربران قابل توجه است، مشاهده ویدئوهای پخش شده به صورت آفلاین و پشتیبانی در صورت عدم دسترسی به اینترنت است.

لینک دانلود

سرچ در گوگل برای یافتن لینک دانلود در سایتهای ایرانی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد