وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

برترین و بزرگترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی
وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

برترین و بزرگترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی

حبیب: جشن «موسیقی ما» به موسیقی ایران هویت داده است

  

با گذشت سه روز از برگزاری سومین جشن سالانه «موسیقی ما»، واکنش هنرمندان و اهالی موسیقی به این برنامه در تالار وحدت ادامه دارد.
 
  سومین جشن سالانه «موسیقی ما»، شامگاه شنبه 18 مهرماه در تالار وحدت برگزار شد و طی آن برگزیدگان موسیقی در سال 93 در بخش‌های مختلف معرفی و تقدیر شدند. حبیب محبیان که یکی از مهمانان ویژه این برنامه در تالار وحدت بود و برای نخستین بار از زمان حضورش در ایران در یک مراسم رسمی حضور می‌یافت، در شب برگزاری این برنامه رو به حاضرین در سالن گفت: «اول از همه باید بگویم که من بدون گیتارم فلج‌ام و تا جایی که در خاطر دارم، تا به حال بدون گیتار روی هیچ صحنه‌ای نرفته بودم. بسیار خوشحالم که از تریبون نام من را صدا زدند و در کنار سایر هنرمندان می‌توانم دقایقی را همراه شما باشم. من خوشحالم که اینجا هستم، گرچه لیاقت ندارم در صف جلو صندلی‌ها بنشینم؛ اما همین که برای اولین بار بعد از شش سال سکوت، می‌توانم با شما صحبت کنم برای من موجب خوشحالی است. فقط می‌گویم الهی موفق باشید و هیچ وقت خدا را فراموش نکنید.»
 
«حبیب» پیش از خواندن نام برنده رشته بهترین آلبوم موسیقی پاپ سال 93 به انتخاب مردم، گفت: «سال‌ها پیش نوجوانی را در کنار پدر هنرمندش می‌دیدم که با چه اشتیاقی مشغول فراگیری موسیقی بود و از همان زمان احساس کردم که این پسر می‌تواند حق پدرش را بگیرد.» او سپس نام آلبوم «پاییز، تنهایی» و «احسان خواجه‌امیری» را اعلام کرد.
 
این خواننده قدیمی، سه روز پس از برگزاری این مراسم در گفتگویی کوتاه با خبرنگار سایت «موسیقی ما» درباره این جشن گفت: «من به‌شخصه توقع برگزاری برنامه‌ای تا این حد حرفه‌ای و مرتب را نداشتم و از این بابت به شما و همکاران‌تان تبریک می‌گویم.»
 
حبیب در ادامه با تأکید بر اینکه این برنامه‌ها و تداوم‌شان می‌تواند بستر بسیار خوبی در جامعه موسیقی فراهم آورد گفت: «جشن «موسیقی ما» به موسیقی ایران هویت داده است. امیدوارم همین روند را در پیش بگیرید و همیشه مستقل بمانید.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد