وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

برترین و بزرگترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی
وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

برترین و بزرگترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی

عکس آرفی و خلیلی، هواداران را یاد آخرین قهرمانی پرسپولیس انداخت


 
 
 اشپیتیم آرفی بازیکن سابق پرسپولیس به تهران آمده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اشپیتیم آرفی بازیکن سابق پرسپولیس به تهران آمده تا در مسابقه ای که برای یادبود هادی نوروزی برگزار می شود شرکت کند. محسن خلیلی بازیکن سابق پرسپولیس هم با او به رستوران رفته و او را به صرف دیزی مهمان کرده تا با همبازی سابق خود تجدید خاطره کند. این عکس یادگاری را محسن خلیلی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.

خلیلی زیر این عکس نوشته است: «مرسی از آرفی که به خاطر بازی یادبود هادی به ایران آمد.»


نکته جالب در مورد عکسی که خلیلی منتشر کرده، کامنت هایی است که دنبال کننده های صفحه خلیلی زیر این عکس نوشته اند. انتشار این تصویر، هواداران پرسپولیس را یاد خاطرات قدیمی انداخته. یکی از کاربران نوشته است: «وای اشپیتیم آرفی. چقدر دلم برایش تنگ شده بود. یادش به خیر. زمانی هادی و محسن و ... دور هم بودن. چه تیمی بود.»

کاربر دیگری نوشته است: «از قول هواداران از آقای آرفی تشکر کن. ممنون محسن رفت و برگشت. هنوز کسی نمی تواند توی ایران تک به تک را چیپ بزند.»

البته بیشتر هواداران از خود محسن خلیلی خاطره خوب دارند چراکه او در آخرین قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر نقش پررنگی داشت و گل های خاطره انگیزی برای سرخپوشان زد. یکی دیگر از کاربران نوشته است: «کاش الان توی پرسپولیس بودی محسن جان.»

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد