وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

برترین و بزرگترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی
وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

برترین و بزرگترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی

رامبد جوان: خندوانه فردوسی‌پور بهترین برنامه‌ام شد

رامبد-جوان-خندوانه-فردوسیپور-بهترین-برنامهام-شد

  


عادل فردوسی‌پور هم بالاخره به تله افتاد!

به گزارش وب سایت نود و به نقل از خبرورزشی، مجری - تهیه‌کننده سرشناس برنامه تلویزیونی۹۰ که به‌ رغم اصرار فراوان رامبد جوان طی ماه‌های گذشته از حضور در برنامه پرمخاطب خندوانه سر باز زده بود، در نهایت کوتاه آمد. جمعه‌شب گذشته عادل فردوسی‌پور به لوکیشن برنامه طنز خندوانه رفت و درباره مسائل مختلف صحبت کرد و کلی هم خندید.
دیروز (شنبه) وقتی با عادل فردوسی‌پور تماس گرفتیم، مثل همیشه کوتاه و مختصر گفت: «بالاخره رامبد مرا در تله انداخت! در مجموع هم برنامه بدی نشد و امیدوارم مورد توجه بینندگان تلویزیونی قرار گرفته باشد.»

اخبار واصله حکایت از آن دارد که «جناب‌خان» شخصیت عروسکی پرطرفدار خندوانه هم در این برنامه حضور داشت و کلی سر به سر عادل فردوسی‌پور گذاشت.
«خندوانه» با خواندن ترانه معروف «عادل نارگیله...» حسابی مجری - تهیه‌کننده برنامه ۹۰ را به خنده واداشت. البته جناب‌خان هرکسی را که دوست دارد با همین ترانه نارگیله بدرقه می‌کند که این بار هم قرعه به نام عادل فردوسی‌پور افتاد!

رامبد جوان مجری سرشناس برنامه خندوانه که به نظر می‌رسید حسابی از بابت دعوت عادل فردوسی‌‌پور به برنامه‌اش راضی است، در این رابطه گفت: «به نظرم بهترین برنامه خندوانه با حضور عادل‌ فردوسی‌پور ضبط شد البته همه مهمانان ارجمند و بزرگوار بوده و هستند اما این بار خیلی به دل من یکی چسبید. البته عادل هم نشان داد هم اهل شوخی و خنده است و هم جنبه شوخی دارد و به هیچ‌وجه از دست جناب‌خان ما ناراحت نشد!»

البته هرچه اصرار کردیم، رامبد جوان حاضر به توضیحات بیشتر در مورد حضور عادل فردوسی‌پور در برنامه‌اش نشد اما امشب (یک‌شنبه‌شب) این برنامه روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد