وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

برترین و بزرگترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی
وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

برترین و بزرگترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی

دلجویی امیرمهدی ژوله از تتلو پیش از مسابقه نیمه‌نهایی «خنداننده برتر»

  

 امیر‌مهدی ژوله با انتشار متنی در اینستاگرام از امیرتتلو دلجویی کرد و از جزئیات استندآپ کمدی امشب خود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امشب اولین مسابقه از مرحله نیمه‌نهایی مسابقات «خنداننده برتر» برگزار خواهد شد، و طی آن امیرمهدی ژوله و علی مسعودی با یکدیگر رقابت خواهند کرد. از همین روی امیرمهدی ژوله با انتشار پستی در اینستاگرام از این مسابقه نوشت.

او در نوشته خود با اشاره به این‌ موضوع که این مسابقه پیش از حوادث منا ضبط شده، نوشت : «گفتگوی رضا رشیدپور عزیز رو با امیر تتلو دیدم.امیر از برنامه من رنجیده بود.بیشتر از این ناراحت بود که چرا از تریبونی باهاش شوخی شده که اون هیچ وقت بهش دسترسی نداشته.با وجود اینکه اصرار دارم شوخی من واجد هیچ توهین و تمسخری نبوده،حرفش رو می‌فهمم، متاسفم اگه باعث رنجش اون یا هر دوست و عزیزی شدم و امیدوارم همه هنرمندامون با رفع موانع قانونی بتونن هرچه زودتر هنرشون رو به مخاطبا عرضه کنن.»

او در ادامه متن خود اندکی درباره برنامه امشب خود نیز توضیح داد : «در برنامه امشب من خواهید دید:چرا بچه ها فحش میدهند؟ نقش عمه در زندگی بشر، فاق شلوار پسرها را دیده اید؟ چرا یک عمر پشت تلفن فوت می‌کردیم، ماه عسل احسان علیخانی، بیست سال پیش، دوست عزیزی که پای کوتاه و طبع بلندی داشت ، راز چشمان غمگین پاریکال»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد