وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

برترین و بزرگترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی
وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

برترین و بزرگترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی

موزیک ویدئوی «دارم میرم» با صدای «مجید خراطها»

 

 

خواننده آلبوم «دارم میرم» چند روز پس از انتشار آلبوم جدیدش، ویدئو کلیپ قطعه «دارم میرم» را برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داد.


به گزارش «موسیقی ما»، مجید خراطها که دومین آلبوم رسمی‌اش اوایل هفته در بازار موسیقی کشور توزیع شده است، درباره واکنش‌هایی که به این اثر در بین دوستدارانش شده گفت: « از استقبالی که از آلبوم شده خوشحالم. به هر حال بعد از آلبوم اول من، باید اثری قابل دفاع را دراختیار دوستدارانم می‌گذاشتم و همه سعی و تلاشم بر این بود که آلبومی قوی و در خور توجه برای دوستدارانم تولید کنم.»

درادامه می توانید موزیک ویدئوی «دارم میرم» با صدای «مجید خراطها» را که با رضایت صاحب اثر برای دانلود در اختیار دوستدارانش قرار گرفته را دانلود کنید.


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد