وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

برترین و بزرگترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی
وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

برترین و بزرگترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی

اپراتور ورایزن از ۲۰۱۶ تست شبکه بیسیم 5G را آغاز می‌کند



  
اپراتور موبایل آمریکایی ورایزن قصد دارد از سال ۲۰۱۶ برنامه آزمایشی تکنولوژی موبایل 5G را به صورت پایلوت آغاز کند. آنها انتظار دارند که این شبکه فعالیت 4G LTE و بسیاری از شرکتهای خدمات اینترنت موجود را تحت الشعاع قرار دهد.
ورایزن می‌گوید به شکل تئوری اوج عملکرد 5G تقریبا ۵۰ برابر بیشتر از LTE و با تاخیر کمتر از ۱۰ میلی‌ثانیه خواهد بود. این شرکت  اکنون چند مرکز آزمایشی- تحقیقاتی  مجهز به 5G را در والتهام ماساچوست و سانفرانسیسکو راه اندازی کرده است.
 
ورایزن می‌گوید که احتمالا تا سال ۲۰۲۰ نسل پنجم شبکه همراه در آمریکا به شکل تجاری کار خود را آغاز خواهد کرد.  اما این اپراتور سعی دارد با سرعت بخشیدن به ابداعات لازم و مورد انتظار به این موضوع سرعت بیشتری ببخشد. اما نمی‌تواند پیش بینی کند که گسترش 5G را چه مدت تسریع خواهد کرد.
 
در هر صورت احتمالا گسترش 5G به مدتی زمان نیاز دارد. هنوز استاندارد مصوب جهان شمولی برای این تکنولوژی وجود ندارد و حتی زمانی که این استاندارد تصویب شود، تولید کنندگان به مدتی وقت برای تولید ابزارهای سازگار با آن نیاز دارند و اپراتورهایی چون ورایزن هم  باید سالها زمان صرف ساخت زیرساختها و شبکه آن کنند. در سال ۲۰۱۵ هنوز بسیاری از اپراتورهای موبایل آمریکا در حال تلاش برای پوشش 4G LTE هستند و نتوانستنده اند تمام این کشور را تحت پوشش قرار دهند.
و همچنان که 4G هنوز جای زیادی برای رشد و توسعه دارد، هنوز بسیاری از شبکه ها و ابزارها حتی به اوج سرعت این تکنولوژی نزدیک هم نشده‌اند. تکنولوژی LTE Advanced می‌تواند از نظر تئوری سرعت دانلود یک گیگابیت بر ثانیه را به نمایش بگذارد.

اما آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس تنها قادرند حداکثر سرعت ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه را پشتیبانی کنند. البته احتمالا این داستان با معرفی آیفون ۶ اس ممکن است اندکی تغییر کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد