وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

برترین و بزرگترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی
وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

برترین و بزرگترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی

وزارت ارتباطات اعلام کرد: اینترنت بی کیفیت مخابرات، در صدر شکایات مردمی




http://www.farhangnews.ir/sites/default/files/content/images/story/94-03/10/farhangnews_129082-365792-1433097770.jpg
  

فاطمی-رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت ارتباطات از دریافت ۸۵۰ هزار شکایت مردمی درسامانه پاسخ گویی به شکایات این وزارتخانه خبر داد که مربوط به مشکلات اینترنت و موبایل بوده است.

فرنقی زاد اظهار کرد: در ۱۵ ماهه اخیر، میزان شکایات مردمی به سامانه ۱۹۵ حدود ۸۵۰ هزار مورد بوده است که اغلب آن ها به کیفیت سرویس های ارتباطی مربوط می شود.

وی با بیان این که تا پایان سال ۹۳ بیش از ۶۳۰ هزار شکایت در سامانه پاسخ گویی به شکایات ۱۹۵ به ثبت رسیده است، گفت: در ۳ ماهه اول امسال نیز ۲۲۰ هزار تماس در این مرکز ثبت شده که مربوط به مطالبات مردم از وضعیت دسترسی به اینترنت و موبایل است.از میان شکایات دریافتی سامانه ۱۹۵، بیش از 45.5 درصد شکایات از سوی مشترکان مربوط به کیفیت نامناسب اینترنت و عدم ارائه سرویس مطابق با قرارداد شرکت مخابرات ایران بوده است. این مشترکان از وضعیت حجم اینترنتی که از مخابرات دریافت کرده اند و نیز سرعت آن شکایت داشته اند.وی در گفت وگو با مهر با تاکید براین که در ارزیابی سازمان تنظیم مقررات نیز آخرین رتبه ارائه خدمات ADSL مربوط به مخابرات است، گفت: در این تعداد شکایات از مخابرات، بخشی نیز مربوط به اختلالات تلفن همراه و سرویس نامطلوب اپراتور اول بوده است.

فرنقی زاد با بیان این که حدود ۵۵ درصد شکایات نیز مربوط به سرویس های ارتباطی و رادیویی دیگر اپراتورها ست، ادامه داد: حدود ۲۵ درصد این شکایات مربوط به کیفیت نامناسب سرویس های اینترنتی شرکت های PAP و اختلال اینترنت است.همچنین بیش از ۲۵ درصد شکایات نیز مربوط به عدم پوشش دهی مناسب شبکه اپراتورهای ایرانسل و رایتل بوده است که مشترکان از وضعیت سرویس دهی این اپراتورها گلایه داشته اند.

طبق آمارهای وزارت ارتباطات، روزانه ‌هزار تا ۱۲۰۰ مورد تماس تلفنی با سامانه ۱۹۵ اعلام می شود که اغلب این موارد با اطلاع رسانی به مخاطب برطرف می شود و ۳۰۰ تا ۴۰۰ مورد شکایت به ثبت می رسد. مشترکان می توانند با مراجعه به سایت www.۱۹۵.ir یا تماس با تلفن گویای ۱۹۵ یا از طریق شماره پیامک ۶۰۰۱۹۵، شکایت و انتقاد خود را گزارش ده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد