وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

برترین و بزرگترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی
وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

وبلاگ تفریحی و سرگرمی قندون

برترین و بزرگترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی

وزیر ارتباطات در مورد تلگرام دقیقا چه گفت؟

وزیر ارتباطات در مورد تلگرام دقیقا چه گفت؟ 
 

صبحت‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی سفر به قم و دیدار  با آیت‌ الله مکارم شیرازی در مورد شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی به ویژه تلگرام اشتباه برداشت شده است. به این خاطر روابط عمومی وزارت ارتباطات سخنان دقیق او را منتشر کرده است. اما وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون شبکه‌های اجتماعی در قم چه گفت؟

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سخنانی در مورد شبکه‌های اجتماعی طی سفر خود به قم و دیدار با آیت الله العظمی مکارم شیرازی مطرح کرد که این سخنان در رسانه‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی با سوءبرداشت منتشر شد. 

به دلیل رفع شبهات و انعکاس درست سخنان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی به ویژه تلگرام، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات طی بیانه‌ای سخنان او را منتشر کرد. در این بیانه‌ای آمده است:

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با حضرت آیت الله مکارم شیرازی در سفر به قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه زیرساخت کشور گفت: «تلاش ما آن است که از بسترهای فراهم شده به وسیله‌ی ارتقای زیرساخت در جهت تولید محتوای بومی و ارائه‌ی با کیفیت خدمات به کاربران استفاده کنیم.»

واعظی افزود: «در حوزه آسیب‌های احتمالی فضای مجازی نیز راه حل مناسب محدودکردن یا مسدود کردن فضای مجازی یا شبکه های اجتماعی نیست بلکه باید به توانمند‌سازی، بومی‌سازی و تولید محتوای فاخر بپردازیم.»

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این زمینه اضافه کرد: «به عنوان نمونه هزاران شبکه اجتماعی مثل تلگرام در کشور فعال هستند که امکان تبادل هر نوع محتوایی را فراهم می‌سازند اما راه حل جلوگیری از آسیب‌های احتمالی مسدود کردن و بستن این شبکه ها نیست بلکه باید بسترسازی لازم برای تولید و نشر شبکه های اجتماعی بومی با قابلیت مناسب و قابل قبول کاربران فراهم شود.»

محمود واعظی همچنین با یادآوری برهه‌های مختلف زمانی و حضور شبکه‌های اجتماعی در این برهه‌ها افزود: «زمانی وایبر یا زمانی دیگر ویچت و واتساپ شبکه مورد استفاده اکثر کاربران بود اما دیدیم که ظرف ۲۴ ساعت بیش از ۱۴میلیون کاربر ایرانی به شبکه تلگرام مهاجرت کردند.»

وزیر ارتباطات و فناوری اظهار کرد: «در واقع گرایش کاربران به سمت شبکه‌ای است که دارای قابلیت مناسب و رفع‌کننده‌ی نیازهای ارتباطی‌شان باشد. در این زمینه نام شبکه مطرح نیست پس با بومی‌سازی شبکه‌ی اجتماعی دارای قابلیت مناسب می‌توان کاربران داخلی را جذب کرد.»

نظرات 1 + ارسال نظر
niloooooo چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 23:35 http://maloosak.69.mu

روزتون پر از رنگهاى قشنگ، پر از خبرهاى خوب، سرشار از انرژى مثبت و یه عالمه لبخند خیلی افتخار میدید پیش من هم بیاین
98651

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد